Pagina's

dinsdag 15 januari 2013

Elke kaart een feestje, uitdaging 150

Vandaag mijn eerste bijdrage aan het designteam van 'Elke kaart een Feestje'. De uitdaging deze week is clean & simple. Dit mag via een serie kaartjes van 10 x 10 of een CAS layout. De uitdaging wordt gesponsord door stempelfeest die een prachtige stempelset van StampinUp beschikbaar hebben gesteld. Een goede reden om mee te doen dacht ik zo!

http://stempelfeest.blogspot.nl

Mijn pagina en kaartjes zijn gebaseerd op dezelfde layout. Ook heb ik hetzelfde papier gebruikt. Het is gemakkelijk om na het maken van je layout van je restjes snel wat kaartjes te maken zodat je altijd een voorraadje hebt liggen. Het papier heb je dan toch al bij elkaar gezocht dus dat scheelt weer een hoop tijd! 



De tekst op de layout is een quote die ik op Pinterest vond. Ik vind het altijd leuk om mooie teksten te bewaren om ze later te scrappen.



De stempel die ik op de kaarten heb gebruikt is van Hero Arts en de tekstjes zijn van Papertrey Ink. 
Ik hoop dat ik jullie hiermee geïnspireerd heb om ook een poging te wagen. Succes, ik ben benieuwd naar jullie creaties!

Groetjes & bedankt voor het kijken!

5 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een mooi en stoer CAS lay out!! En je kaartjes zijn ook TOP!!
Groetjes, Marijke

Je@net zei

Wat een gave lo, Nicole, super mooi gedaan!

Tinie zei

Wat een mooie LO heb je gemaakt, Nicole!! En je kaartjes zijn ook helemaal toppie!
groetjes Tinie

Anneke. zei

Lo en kaartjes zijn prachtig!! Wat een leuke stoere foto.
Groetjes Anneke.

Peggy zei

Hele mooie LO en de kaartjes zijn super leuk en zeer mooi.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *